Cek Lawa

Untuk Dijual oleh Mira, 13-10-2016, dari Seluruh Malaysia

Huraian

Cek Lawa by Cassialeaf

Apabila mereka aktif bekerja atau bersukan, mereka akan merembeskan peluh yang banyak. Ini akan mengakibatkan peluh banyak keluar di seluruh badan termasuk di bahagian ketiak sekali.
Disebabkan ketiak sering dilindungi (kawasan yang sering ditutup dan berlipat di bahagian tangan), peluh yang keluar dari bahagian ketiak tidak dapat mengalir keluar.
Ini menjadikan peluh terkumpul di bahagian ketiak.
Apabila ketiak menjadi lembab disebabkan peluh yang terkumpul, kulit di bahagian bawah ketiak akan menyebabkan geseran dan bertukar hitam.
Peluh bukan sahaja buat ketiak hitam, ia juga mengeluarkan bau yang tidak menyenangkan

7 Kelebihan Cek Lawa Krim Pemutih Ketiak

Apabila sis membeli krim pemutih ketiak ini, Cek Lawa akan membantu sis:

Kelebihan #1 ? Ketiak hitam hilang dalam masa yang singkat

Cek Lawa membantu menghilangkan hitam di kawasan ketiak dalam masa 3-7 hari. Kesan boleh dilihat dalam masa kurang 7 hari. Kulit ketiak semakin putih dan cerah.

Kelebihan #2 ? Membantu mencerahkan ketiak

Cek Lawa membantu mengembalikan kecerahan kulit di bahagian celah-celah ketiak. Bukan itu sahaja, tona kulit ketiak juga menjadi lebih putih dan licin.

Kelebihan #3 ? Kulit ketiak menjadi lebih licin dan lembut

Bukan itu je sis, kulit ketiak juga menjadi lebih lembut dan licin. Sebab tiada peluh yang melekat di bahagian ketiak. Ketiak pun takde gatal-gatal lagi. :-)

Kelebihan #4 ? Menghilangkan bau ketiak

Daripada testimoni sebelum ni, ramai yang mengatakan ketiak mereka tidak berbau lagi.

Malah.. bila berpeluh pun tiada hidu bau yang tidak menyenangkan dari bahagian ketiak!

Kelebihan #5 ? Ketiak tidak berbau sampai petang

Yang bestnya kan sis, krim pemutih ketiak ni boleh bertahan sampai ke petang. Tidak perlu menyembur dan menyapu banyak kali deodorant di bahagian ketiak.

Kelebihan #6 ? Tidak perlu pakai deodorant lagi

Bila dah calit dengan Cek Lawa ni, sis tak perlu nak ?tempek? deodorant lain untuk menghilangkan bau di bahagian ketiak.

Kelebihan #7 ? Krim tidak melekit

Tidak seperti deodorant lain, bila kita pakai mesti rasa melekit kat bahagian ketiak. Tetapi, apabila guna Cek Lawa, bau wangi je dan tidak melekit!


no_image

Zara Beauty Kosmetik

Mira 017-2854084

Webpage URL